De bondswedstrijd van Aartswoud2 tegen KTV1 werd door onze jongens met 1.5-4.5 gewonnen. Netjes mannen. We zijn op de tweede plaats achter Aris de Heer geƫindigd.

Mede door de bondswedstrijd uit van KTV1 stonden er maar 10 partijen op het programma. De helft van de partijen eindigden in remise. Axel Zee zat tegenover Peter Stam. Peter had om 22:00 uur al verscheidene keren remise aangeboden, maar Zee wilde nog wel een tijdje blijven zoeken naar een verzwakking in de zwarte stelling. En die verzwakking kwam maar niet vanwege oplettendheid van Stam. Dus werd uiteindelijk toch maar wel remise overeengekomen door beide heren.

Chris Keesman en Marco Groot waren als laatste klaar op de avond. Marco zat er deze keer lekker in. Hij stond een paar pionnen voor, en de stukken voor zwart hadden net iets meer mogelijkheden. Een voor Chris heel irritant zwart pionnetje op de tweede rij beperkte zijn mogelijkheden. Chris bracht zijn felicitaties over aan zijn opponent. De onderlinge verhouding dit seizoen, is op deze manier weer in evenwicht.

Een knappe overwinning werd behaald door Arnold Hoogvliet op Rowan Koomen.