Dames en heren, jongens en meisjes. Vanaf woensdag 13 maart kunnen kinderen weer schaken bij K.T.V., onze prachtige schaakclub in Enkhuizen. In De Nieuwe Doelen gelegen aan Spoorstraat 2 is onze club “Kan Tegen Verlies” een vast begrip geworden. Van 18:30 uur tot en met 19:30 uur gaan we fijn aan de slag met ons favoriete spel. De twaalf data van de schaakavonden zijn:

Woensdag 13, 20, 27 maart

Woensdag 3, 10, 17, 24 april

Woensdag 1, 8, 15, 22, 29 mei

De contributie voor deze periode komt neer op €30,- per kind (€2,50 per kind per keer, en elk volgend kind uit hetzelfde gezin €1,50)

De begeleiders op deze avonden zijn Jeroen Graaf en Abel Hoogvliet. Beiden zijn we lid van K.T.V., en wij hebben er veel zin in. Er is ruimte voor zowel de beginnende schaker, als voor de gevorderde schaker. Mocht u het als ouder leuk vinden om te helpen met begeleiden, dat stellen wij zeer op prijs. Het meest ideale voor ons zou zijn als we van tevoren weten wie er komt. Maar omdat het weer een nieuwe start is, heet ik u ook van harte welkom als u besluit om zonder aanmelding langs te komen. Dat kan dus óók als er al verschillende data zijn gepasseerd, en daar passen we de contributie uiteraard gelijkmatig op aan. Voor aan- en afmeldingen kunt u mailen naar jeroengraaf@hotmail.com . Bellen of appen mag ook. Telefoonnummer: 06-51723373.

Wij zien jullie graag verschijnen komende periode.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Graaf en Abel Hoogvliet