Ja, we mogen weer na een half jaar geen schaken in clubverband i.v.m. het corono-virus. Het vorig seizoen is abrupt afgebroken door de maatregelen die getroffen moesten worden tegen het virus. Het virus is nog niet weg maar de maatregelen zijn wel zodanig versoepeld dat we onze (denk)sport weer mogen uitoefenen in clubverband.

Met enige aanpassingen zoals meer ruimte voor de spelers, de borden staan op anderhalve meter, onderlinge afstand tussen de spelers is ook 1,5 meter doordat de tafels anders opgesteld staan. Doordat er minder gelopen werd en rekening werd gehouden met eenrichtingsverkeer was het een rustige avond.

Op de borden werd wel weer gestreden sommigen, misschien wel veel, van ons hadden een lange tijd geen lange partij meer gespeeld dus dit was wel afwachten hoe scherp men nog was.