Beste leden van KTV, schaakvrienden,

In enkele weken tijd is het openbare leven in Nederland en in grote delen van de wereld volledig stil gevallen door het zich snel verspreidende Corona virus.

Een nieuwe wereld van onzekerheid en mogelijk angst gevoelens beheersen de dag van vandaag en de komende weken, misschien wel maanden.

Persoonlijke gezondheid voor jullie en jullie naasten komt nu op de eerste plaats. Ik hoop dat het jullie allen goed gaat nu het virus ook West-Friesland en Enkhuizen heeft bereikt.

Het volledig stilvallen van de maatschappij heeft ook als gevolg dat er niet geschaakt kan worden.

Formeel is dit nu tot en met vrijdag 3 April, aannemelijker is het dat dit langer gaat duren.

Wij zullen jullie via de website op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen.

Om toch in de nodige schaak vitamines te voorzien, voor de fervente liefhebber, heeft Alex Brouwer een on-line schaakclub voor de leden opgericht.

Hier kunnen jullie partijen tegen elkaar spelen of zelfs in toernooi vorm.

Het zijn onwerkelijke en bizarre tijden waar wij momenteel in leven

Zorg goed voor jezelf en je naasten. Laten we hopen dat het virus snel onder controle is en we weer terugkeren naar een normaal functionerende maatschappij.

Wij hopen jullie allen in goede gezondheid weer te treffen in de nabije toekomst.

Namens het bestuur van Schaakvereniging K.T.V.

Marco Groot, voorzitter