Het was een rustige avond in de Nieuwe Doelen. Doordat veel schakers afbericht hadden gegeven waren er voor de interne competitie maar 7 partijen. Doordat er nog een bondswedstrijd werd gespeeld was de zaal toch nog redelijk gevuld.

KTV3 speelde in de externe competitie tegen Heerhugowaard. Er werd flink gestreden, helaas werd de wedstrijd met 2,5-3,5 verloren.

In de interne competitie waren er maar liefst 4 partijen van de zeven die eindigden in een remise. Adri Haakman en Jeroen Graaf deelden ook de punten, doordat Cees van der Zee won van Vasco Metten kroop hij weer dichter naar de top toe. Hij nestelde zich tussen Adri Haakman en Tom Balla in.

Stephen Dekker won zijn partij tegen Alaadin Mustafa die we mogen begroeten als nieuwe lid bij KTV.