Tijdens de 6e ronde werden 12 partijen voor de interne competitie gespeeld. Daarnaast kreeg KTV 4 bezoek van Degoschalm/Revanche. Vooraf was bekend dat het een lastige klus zou worden op basis van de gemiddelde rating van beide clubs. Degoschalm/Revance had gemiddeld ruim 200 punten meer dan KTV 4. Al met al werd er met frisse moed begonnen aan de wedstrijd. Helaas werd de voorspellende waarde van de rating werkelijkheid en verloor KTV met 0,5-5,5 de wedstrijd. Eus Thole was als laatste bezig en zijn inzet werd beloond met een remise.

In de interne competitie speelde Tom Balla tegen Adri Haakman, Tom won de partij en komt op 3 punten van de koploper David Hanna Mattr. Imad Ahmad bewees zijn goede vorm door te winnen van Theo Weel. Hierdoor stijgt Imad naar de 7e plaats. De enige remise van de avond was voor de partij van Peter Stam tegen Stephen Dekker.