Het was deze avond gezellig druk mede omdat KTV 1 hun eerste bondswedstrijd speelde tegen de Noordkop combinatie Magnus/Anna paulowna. Helaas kon het eerste team niet hun wedstrijd winnend afsluiten, de winst ging naar de bezoekers met 3,5-4,5.

In de clubcompetitie werd er ook volop gestreden. Alex Brouwer kroop dichterbij de plaatsen 1 en 2 door te winnen van Nazir Alayoubi. Herman van Stralen en Theo Weel deelden de punten, waardoor Herman op een mooie negende plaats staat op de ranglijst.

Stephen Dekker is goed bezig en won al weer zijn derde partij. Ditmaal moest Jack Glas het onderspit delven. Alejandro van Dijk, nieuwe lid sinds vandaag, begon goed en haalde gelijk een remise in zijn partij tegen André Mantel.