Op de laatste interne competitieavond van 2019, volgende week hebben we onze jaarlijks kerst rapidtoernooi, speelden we voor de interne competitie, maar werd er ook voor de bond gespeeld door het eerste team.

Zij mochten het opnemen tegen Caissa-Eenhoorn 1, die de lijst aanvoerde in de klasse 1A. KTV stond op de laatste plaats van deze klasse. Het werd dus een flinke opgave om deze wedstrijd winnend af te sluiten. Maar er werd met volle overgave begonnen aan de wedstrijd. Aan het eind van de avond bleek het verschil op de ranglijst ook te gelden voor deze wedstrijd. KTV1 verloor met 1,5-6,5.

In de interne competitie speelde Werner de Groot en Wim Slootweg remise, Henri Stouten speelde een goede partij tegen Theo Weel en zij besloten ook tot een remise. Stephen Dekker won zijn partij tegen Rowan Koomen.